2012. október 14., vasárnap

egy pipa

Na, szóval,az történt, hogy Amszterdam lesz a világközepe abban az egy hétben, míg mi is ott, így ebből leszűrhetem akár azt is, hogy ott leszünk, ahol történnek a dolgok, mindenesetre szállást nem találtam, a mi árszintünkön, ezt azért hozzátenném. Kibérelhetnénk akár egy lakóhajót is, meg kandallós hálószobát is kaphatnánk, de hát azért, ugye. Az összes többi (számunkra megfizethető) hostel, hotel, panzió, magánszállásmind foglalt, ami azt is hozza magával, hogy nem pusztán a világ fele lesz velünk, hanem,hogy  a Világ Csóróinak Világtalálkozójára megyünk.
Couchsurfingolni nem akarok, nekem az, hogy minden átgondolás nélkül vettünk jegyet, már kimeríti a kaland és izgalom kategóriát, elolvastam egy újabb blogbejegyzést erről, nemleges a válaszom. Az igaz, hogy sosem voltam az a hátizsákos, stoppolós fajta, ez nekem kimaradt, én biztonsági játékos vagyok (vagyunk),  még ha ez most ellentmondani is látszik a történéseknek.
Mindenesetre írtam 625 levelet, kaptam 620 "sorry, the room is already taken"-t. A maradék 5-tel folytattam a dolgot, de nem volt egyszerű, viszont mindenki nagyon kedves és segítőkész volt, de tényleg,nem panaszkodhatom rájuk.  Azt nagyon nem akartam firtatni, hoyg perpill 3 éjszakát tudok kifizetni (legfeljebb), ennyi van a számlán, de nem is kellett, mert végül találtunk egy olyan helyet, ahol nem sokkal többért, mint amennyibe a legolcsóbb magánszállás kerül (milyen ravaszul kikerültem a konkrétumokat, hehehe), még reggelit is kapunk, de ami a fő, hogy összesen 40 eurós foglalást kellett utalnom, ezt nagyon vagányan és gond nélkül tettem meg. Ez Utrecht-ben lesz, a szívem csücskében, ahová a Legkisebb átbicajozik, annyira közel leszünk hozzá. És ahol állítólag várni fog minket, na, ebben én kételkedem.

Most akkor az van, hogy a szállás elméletileg megoldva, jöhet a következő (nem kisebb) gond, hoyg a Zsömlekutyát hová tegyük.

4 megjegyzés:

  1. örülök, hogy sikerült :) (és nagyon irigy!)

    VálaszTörlés
  2. Láttam fb-n a felhívást. Kicsi a világ. :o))))

    VálaszTörlés
  3. Neked is Zsömle kutyád van?
    Az enyém nagyon zokon vette, hogy szeptemberben nélküle Balatonoztam...

    VálaszTörlés