2012. június 5., kedd

Jobbra dűl, meg balra dűl

Kihasználom a hétköznapi csodát, nem is értem, hoyg hogyan, de most egyszerre vagyok bejelentkezve a gmail-es és a yahoo-s címemmel, de ez már korábbról kezdődik, ugyanis nekem yahoo-s cím van hozzárendelve a blogspot-os blogomhoz, ami eleve képtelenség állítólag, pedig így van, de ezt most túlléptem és miközben olvasom a leveleimet a gmail-en, a yahoo-s blogomba tudok írni, ezt adjátok össze.

De nem is ezt akartam írni, hanem azt, hogy most végre elindult valami bennem, inkább tudatosan, semmint ösztönösen, mert egyébként most pengeélen táncolok, még inkább kötéltáncot járok én, úgy érzem, egy fejbiccentés és nem jó helyre esem, de ezt elkerülendő, vagy talán, mert szellemi kihívásra is vágyom mostanában ( a butulok nálam azért nem adekvát szó, mert bár mindig van honnan hová -lefelé- állapot, ezt már nem szeretném még jobban koptatni, sokkal erősebb az a félelmem, hogy eleve nem is volt, mi fakuljon), eszembe jutott, hogy lehetne ezt a belső szükségletet jóra fordítani, így aztán a mai tervezgetés kezd formát önteni, s bár még torz, már nem alaktalan a projekt. Ez rébuszos, tudom, de most le kellett írnom, hogy reggel is lássam, nem álom, nem képzelgés, van tervem.
Ide, a blogra, el ne felejtsem leírni.

3 megjegyzés:

  1. szerintem tanulj marketinget és menj el ahhoz a mosóporos céghez tanácsadónak, aki megint mosóport csomagolt a receptújság mellé :)

    VálaszTörlés
  2. de nem mondod, hoyg megint...
    látod,nem hallgatnak rám! :)a marketinget nagyon szeretem,még szigorlatoztam is belőle, 3 nap alatt készültem fel rá, annyira szerettem. szeretem.
    tanulnék én azt boldogan! :)vagyis: jó az ötlet:)

    VálaszTörlés