2012. március 27., kedd

Keresve, kutatva (nem találva)

Nincs. A mi erdőnkben nincs ibolya, legalábbis a jobb kéz felé eső erdőben nincs, én átvizsgáltam, kúsztam is, másztam is, ibolyát nem találtam, pedig mindenki blogján van,meg a FB oldalakon is, csak nálam nincs, így kell élnem. Viszont amiről korábban nem tudtam megállapítani, hogy micsoda, hogy erdei zeller, még ez is elhangzott, az valóban szentgyörgybúza, alant a bizonyíték.

A fényképről pedig annyit, hogy téli hajnal volt,s nagy szél odakint!




5 megjegyzés:

  1. Nálunk ez kakasvirág, és isteni illata van, és legalább olyan szép, mint az ibolya. ;o)

    VálaszTörlés
  2. Nálunk idén nem virágzik az ibolya és az árokpartokon, ahol máskor mindent beborít, csak egy-két foltocska virít. Mifelénk úgy látszik most ilyen...

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép !Olyan jó , hogy végre tavaszodik !:)

    VálaszTörlés
  4. ahány táj,annyi név, ugye :)))

    alig van, ugye,Brigi, alig van, tök furcsa.

    az erdő alja viszont tényleg tavaszodik, mindig az aljnövényzet kezd először zöldülni, ott érdemes kereseni a tavaszt:)

    VálaszTörlés