2009. november 23., hétfő

Ez most... / It was...



... a neszeszerek hétvégéje volt.
Nem is tudtam, hogy ennyi rózsaszín textilem van, mikor vehettem, fogalmam sincs, milyen apropóból, azt sem, de ha már itt van, gyorsan el kell varrni, rontja az összképet. :o)
Egyelőre ennyi telt tőlem, a Meskán utolérhetőek. :o)

... the weekend of the vanity bags.
I haven't known I have so many kinds of pink fabrics what a surprise! I remember neither the time I was bying them nor the occasion but I must have sewn something to retouch the overall view. :o)
They have already been in my online shop! :o)

8 megjegyzés:

  1. Bárcsak tudnék ilyet... (sóhaj)...de majd egyszer...talán...

    VálaszTörlés
  2. Milyet? Neszeszert? Ne mondd már.....jobbat, sokkal!

    VálaszTörlés
  3. Csodásak egytől egyig ezek a neszeszerek!
    Kéred a maradék őszi-erdő színű fonalat? Egy Gail-t bőven meg tudsz kötni belőle;)
    Ha igen, írd meg hogy hova küldhetem, a bucilla13kukacgémélpontkomra

    VálaszTörlés
  4. Lehet, hogy nem is te vetted a ròzsaszin anyagokat, hanem a fèrjed, ès most meg ùgy tesz, mint aki semmirol sem tud. Mindenesetre jòl tetted, hogy felvarrtad oket, egyrèszt klassz a vègeredmèny, màsrèszt sikerèlmènyt ad, harmadrèszt meg a felszabadulò helyre lehet ùjabb anyagokat venni. :-)

    VálaszTörlés
  5. Úgy látszik tényleg neszeszergyártószél fújt a hétvégén... :o)) Nagyon jók lettek... én amúgy szeretem a rózsaszínt (is) :o))

    VálaszTörlés