2009. október 21., szerda

A hét vicce / The joke of the week

Egyelőre a roppant elszántan kötős időszakomban vagyok (még nem értem el a laza, félszemes állapotot), Zsófinak kötöm ezt a mellényt, amely az Amelie-ben jelent meg. A már eddig felhasznált fonalmennyiség mindenesetre elgondolkodtatott arról az igazságról, érdemes-e kötni, már amennyiben pusztán anyagi szempontból szemléljük a dolgot. Mert ezt leszámítva igen. :o)

Nowadays I am knitting a tanktop ( I haven't known this word) for our oldest daughter which was presented in the hungarian magazin for knitter. I have used so many yard for it that I am not sure it's worth to knit or not.... financially. On the other hand: absolutelly. :o)

A fonal hasonló az újságban megjelenthez:

The yard is similar to the original model:

A hét vicce azonban nem ez, hanem az, hogy a Meska interjút kért tőlem. Éppen tőlem, éppen most. Nem is értem, nem vagyok én akkora szám. De azért adom. :o)

About the joke: the online-shop, Meska would like to introduce me so they asked me to give an interview. Just now and me. :o) I can't understand... but I do it. :o)

3 megjegyzés:

  1. Ejha! Megérdemled! Jó vagy! Sikeres vagy. Viszik az áruidat, mint a cukrot!

    VálaszTörlés
  2. Képzeld, nekem is pont ma írtak interjú-ügyben. Miközben van fenn két termékem, és kábé átlag havi egyet adok el. Kicsit pánikba is estem.
    A kardi amúgy komoly nagy falat, kitartást hozzá!

    VálaszTörlés
  3. Én is ma kaptam levelet ezügyben a Meskáról, szerintem valami körlevél lehet. Mert mostanában én is ritkán töltök fel valamit, szóval nem nagyon hajtok hasznot a Meskának...
    De Neked tényleg érdemes, Te szorgalmasan varrogatsz :D!

    VálaszTörlés