2009. március 26., csütörtök

Murphy avagy így varrok én (táskát)

Az ember mindig jót akar, csak néha nem úgy jön ki. Talán nem kellett volna erőlködnöm a táskával. Talán elég lett volna valami tudomisén. Talán, ha több időm lett volna. Talán... Rövid szösszenet a készítésről:

1. A anyagok, amelyek éjszaka, lámpafénynél tökéletes választásnak tűnnek, reggelre megcsúnyulnak.
2. Ha a szabad gépi tűzés legalább 1 fajtája már megy, akkor biztos, hogy a döntő pillanatban mégsem.
3. Ha végre belelendülnél, elszakad a cérna.
4. Az az anyagdarab, amelyet félóra illesztgetés után is feleslegnek láttál, biztosan hiányozni fog a levágása utáni 5. másodpercben.
5. Az előző nap még az asztalon tárolt 3 gomb közül másnapra csak 2 van. Ha mégis megtalálod, kiderül, hogy a harmadiknak nincs lyuka.
6. Amíg a papíron megrajzolt táska mérete pont jónak tűnik, ugyanez textilből mintha sokkal kisebb lenne.
6. Az utolsó 10 cm-es varráson biztos, hogy eltörik a tű.
7. A pontosan kiszabott bélés mégis kicsi/nagy.

Talán ennyi. És akkor még nem beszéltem a fotózásról, pedig arról aztán tudnék mesélni cifrákat, de nem szabad egyszerre minden bénaságunkat kitálalni.
Szegény Millie, majd Kapitánynak adja, kiváló játéktartó lehet belőle. :o))


11 megjegyzés:

  1. ÓÓÓÓ, ezt az érzést ismerem!! A múltkori ajándék táska nálam sem ilyennek indult... az eredeti a kukában végezte...még jó, hogy maradt anyagom az újhoz:)))
    Kitartás!

    VálaszTörlés
  2. Hát hogy én mekkorát röhögtem :o)) Közben a fiam a lányomat gyepálta, és azt hitte azon nevetek annyira, most győzöm megrendszabályozni :o))

    VálaszTörlés
  3. de jó tudni, hogy nem csak én ügyetlenkedek :-)

    VálaszTörlés
  4. Ezen jót mosolyogtam, de szerintem nekem tetszeni fog így is, úgy is :-D
    Kb így jártam egyébként én is a múlt héten egy túrós sütivel-keksz lett belőle. Hamarosan posztolom, de előbb be kell fejeznem a hétfői munkám. Mármint amit most hétfőn le kellett volna adnom...
    Megkaptad az emailem?
    Millie

    VálaszTörlés
  5. Ez a foltosok sorsa. :)
    Mert aki egésznap cipzárokat varr be, vagy gallérokat, annak egyszerű dolga van.
    A napokban én is kitaláltam, hogy msot aztán végre varrok egy olyan táskát, amivel nem fogok "tökölni". Előre megvolt a terv, fejben. Végeredmény: két egész este, és egy délután készült. Nem kellett bontanom, az egy darab bontási feladatot elegánsan megoldottam ollóval :), és mégis. :P

    VálaszTörlés
  6. Csúcs:) Részemről osztom a 3-4-5-6-8 pontokat, a hetest annyiban módosítanám, hogy nekem az orsó szokott lefogyni az utolsó öt centin... :S

    VálaszTörlés
  7. Na, most akkor megnyugodtam, hogy nem vagyok egyedül. Mindig megnyugtató a tudat, hogy mások is bénáznak. Bocs.

    Millie, megkaptam, írom a választ!

    VálaszTörlés
  8. Egyáltalán nem vagy vele egyedül, csak mi gyarlók erről nem írunk posztot :))
    Elküldtem a meghívót ! Biztosan felírta a néni a nevedet is, de az sms-ben nem szerepelt. A lényeg, hogy megoldódott, nem szerettem volna várni az egyenlegközlőig. Remélem, tetszeni fog. Puszi Gina

    VálaszTörlés
  9. De jó, és én még azt hittem, hogy én vagyok ezzel így egyedül, már meg is magyaráztam magamnak az okát.

    VálaszTörlés
  10. Ilyenkor az a jó, hogy kiderül, más (aki szerintem hibátlanul varr) is vét hibákat. Legalábbis ezt mondja. :o)))

    VálaszTörlés