2012. március 29., csütörtök

Bizalmatlankodva

Még azt nem tudom, hogyan lehetne megfogalmazni nyafogás nélkül azt a bejegyzést, amelyben szó van elkészített, a megrendelőnek nagyon tetsző, elküldött termék(ek)ről, de nincs szó az érte járó összeg számlára érkezéséről,  helyette  van bizalomvesztés, szomorúság és orrlógatás.*
Megoldásokat szívesen fogadok.

*mondjak részleteket? úgy nyafognék egyet

24 megjegyzés:

  1. Mesélj! Hátha magára ismer az illető.

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is mesélj...
    És mi lenne, ha a pénz felét elkérnéd mikor nekiállsz a munkának?

    VálaszTörlés
  3. Szerintem is, "nyafogj" nyugodtan, minden okod megvan rá. Sajnos.

    VálaszTörlés
  4. Mindenképpen mesélj, és fenyegetőzz azzal, hogy kiírod a nevüket és lakcímüket a blogra. ;-)

    VálaszTörlés
  5. Én őszintén meg voltam lepődve, mikor fonalat vettem valakitől, hogy előbb elküldte, mint hogy fizettem volna. Nagyon jól esett a bizalom, de nem biztos, hogy én a helyében ezt megtettem volna, végül is vad idegen voltam. Mondjuk én természetesen fizettem, és tényleg nagyon jólesett. Szóval a bizalomvesztés az nagyon rossz, mert ezeket a szép pillanatokat is veszélyezteti. Én nagyon remélem, hogy az illető most már gyorsan fog fizetni, mert különben mindannyian fizetünk érte - erkölcsi alapon

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem mindig az volt a véleményem, hogy nekem ugyanannyi megbízni a vásárlómban, mint a vásárlómnak bennem. Ő sem mehet biztosabbra, mint én, ezért általában az "üzlet megkötésekor" rögtön postázni is szoktam.

      Törlés
  6. Furcsa ez. Nem jó sem így, sem úgy. Hiszen a vevő sem tudhatja, ha előre fizet, hogy megkapja-e az árut. Természetesen nem a jól ismert nevekre és blogírókra gondolok...
    Sajnálom, hogy így jártál. De ne add fel még, hátha... Mit mondott, miért nem fizet?

    VálaszTörlés
  7. Az internetes webáruházakban alap az előrefizetés.
    Szerintem nem gáz. Én "csak" vásárló vagyok mindig, de nem akadok ki rajta, sosem jártuk még meg.

    VálaszTörlés
  8. Én nem nyafognék ide - bár jó lenne olvasni :-), inkább az illetővel venném fel a kapcsolatot. Bár nem tudható, hogy mi van a nemfizetés hátterében, mert mondjuk ha egy váratlan esemény jött közbe, ami még mondjuk az megrendelőre nézve is rossz, akkor te éreznéd rosszul magad. Tenném ezt, mert én inkább kerülöm a konfliktust, az ajtó mindig marad a helyén! :-)

    VálaszTörlés
  9. több levelet elküldtem, semmi válasz, nem értem

    VálaszTörlés
  10. Postai utánvétel!!! Te feladod postai utánvétellel (nyomtatvány) a postán, az illető pedig fizetés és
    aláírás ellenében kapja meg a küldeményt.

    VálaszTörlés
  11. Vevőként kerültem hasonló/azonos szituációba, fizettem, aztán se' kép, se' hang. Mivel FB-on fent volt az eladó, ott is reklamáltam, erre lezárta (igaz, többen is reklamáltunk már). Következő lépés: hivatalos hangnemű levél, kilátásba helyeztem a bíróságot, mivel az ügyletnek írásos nyoma (is) volt. 1 héten belül megérkezett a csomag.
    Az utánvét azért nem tökéletes, mert, ha nem veszik át a csomagot, még a postát is Te állod (feleslegesen).
    Vevőként nem tántorít el a vásárlástól, ha előre kell fizetnem:-)Bár a rosszízű eset után hónapokig nem rendeltem semmit.
    SASA, nem nagyon tudok elfogadható magyarázatot találni a hallgatásra, mert valóban bármi megtörténhet, de egy sort azért lehetne írni, hogy mi a késedelem oka, és főleg, mikor fizet(ha akar egyáltalán).
    Zazalea! Én "nyafognék", nehogy Te restelld magad!
    Kati

    VálaszTörlés
  12. még egy kicsit várok, aztán nyafogok.

    vevőként? Kati,nem a textilesről beszélsz? ott voltak furcsa esetek valóban, nem véletlenül nincs link. vagy már nincs is hová?

    én nagyon engedékeny vagyok fizetésügyileg, majd írok erről, de ez most rosszul esett, át kell értékelnem dolgokat.
    így tanulok én. :(

    VálaszTörlés
  13. Szomorú dolog ez. Sajnálom hogy elveszett a bizalom.

    A továbbiakra azt tudom én is csak tanácsolni, hogy kizárólag előreutalás után küldd el a csomagot. Én mindig leírom, megírom, hogy amint a szlámon van a pénz, aznap postázok is. Így másnap nála van a csomag. Persze törzsvevőnél, ismerősnél nem, de idegennél muszáj bizalmatlannak lenni.
    Az említett textilessel mi is majdnem megjártuk, de szerencsére kitartóak voltunk...
    Azóta maradnak a jól bevált, évek óta működő beszerzési helyekről történő rendelések.
    Fel a fejjel, illetve kitartás, hátha vmi csoda folytán jelentkezik az illető.

    VálaszTörlés
  14. köszönöm!
    egyrészt van ez az anyagi kár, ami nekünk számít, mit tagadjam, másrészt pedig a pénz mellett veszett itt a bizalom is, ami azért nehezebb eset, mert nagyobb a kamata.

    na, majd mesélek még. :)

    (a textilessel nekem külön történetem van, de én jól jártam, bár... ööööö... furcsán) :))

    VálaszTörlés
  15. Szomorúan olvasom!
    Nekem is vannak történeteim. Én is az előre utalást szoktam.
    A címe gondolom megvan, mert ugye elpostáztad neki, így kiránduljatok el arra fele!

    VálaszTörlés
  16. Haaat, azert en el tudok kepzelni olyan esetet, amikor valaki indokoltan tunik el... en pont egy munkaval jartam igy, nagy munkaval raadasul, hataridohoz mar nagyon kozel voltam es minden percre szuksegem lett volna, mikor hopp, infarktust kaptam - azonnal korhaz, intenziv osztaly, stbstbstb, eltelt kb 2 nap, mire agyilag eljutottam odaig, hogy megkertem a paromat, hogy hivja fel az ugyfelemet. Gephez pedig kb. egy hettel infarktus utan ultem leghamarabb.
    Szoval ilyesmi is lehet a hatterben, es ha mondjuk telefonszamotok nincs egymashoz, csak e-mail cim, akkor eleg nehez, es az eladonak tenyleg nehez lehet kivarni.
    Szerintem varj kb. egy hetet, es utana kezdj el mindenfele alternativakon gondolkodni (illetve persze gondolkodni mar lehet elore is, na, erted mit mondok:) ). En a fenti sajat tapasztalatombol ugy gondolom, hogy egy het utan azert az ember mar el tudja kezdeni utolerni magat. De addig lehet indokolt is a hallgatas.

    Judit

    VálaszTörlés
  17. Szerintem sem kell rögtön a legrosszabbra gondolni,bármi közbejöhet. Néhány nap után megoldódik a dolog, majd meglátod.
    A textiles az a Csodatextil vagy mi, amiről beszéltek?

    VálaszTörlés
  18. Nagyon sajnálom!!!!!Remélem,hogy megoldódik!

    Én,bár már régóta csak ismert forrásoktól veszek,ha veszek-,többször elgondolkoztam azon,hogy nekem,mint vevőnek,előre kell fizetnem,DE: mi a garancia arra,hogy meg is kapom az árut?
    Jó lenne,ha valaki kitalálna valami IGAZI megoldást,hogy az eladó is jól járjon,meg a vevő is?

    Természetesen ez NEM RÁD VONATKOZIK ZAZA!!!!!!
    Csak előjött belőlem a téma kapcsán.

    VálaszTörlés
  19. lányok,nem napokról,hanem HETEKRŐL beszélek. és hiába küldöm a leveleket.

    VálaszTörlés
  20. Zaza akkor indokolt a nyafogás, ez egyértelmű. Szerencsére én még nem jártam így, viszont volt, hogy én is meglepődtem megjött a csomagom mikor aznap utaltam csak el az összeget. Megbízott bennem az eladó és előre elpostázta. Nagyon sajnálom az esetet, fel a fejjel :)

    VálaszTörlés
  21. A meglátogatást (előzetes bejelentkezéses levél után) azért írtam, mert Magyarinda Kata is így járt és akkor érdekes azonnal utalt (itt is hetek után volt a dolog).
    Én a helyedben ezt nem hagynám annyiban!

    VálaszTörlés