Na, most az van, hogy ráz a hideg, de már nem úgy ám, ahogy eddig, hanem úgy, hogy lehagytam a cipzáros zsebet egy táskáról* és olyan levelet kaptam a megrendelőtől, hoyg kiráz a hideg, na.
de az árban sem jelentkezett, de azért nem reklamál ám
A Fb-on is olvastam, de itt reagálok. Gondoltam én is mindenfélét erről, de Rita, ahogy a többiek is írták, szerintem is ez a vevőt minősíti, nem téged. Én nem is értem, hogy miért ilyen türelmetlenek az egymással az emberek - miközben elvárják, hogy mindenki megértő legyen az apró-cseprő hülyeségeikkel kapcsolatban. Nem olvastam a levelet, azt is elhiszem, hogy csalódott a vevő, de szerintem mindezt igenis lehet kulturáltan elintézni úgy, hogy mindenki jól jöjjön ki belőle - lelkileg is. Fel a fejjel, a sok pozitív visszajelzésre gondolj inkább!
Ritám! Inkább ide írok most én is, nem a fb-ra... Csak annyit akartam mondani, hogy maximálisan megértem a lelkiállapotodat... Nekem ilyen negatív esetben egy kicsit meghalna a lelkem egy darabja... :/ Talán pont az, amelyiket beletettem a táskába... Hiába a 99,9%-os pozitív visszajelzés, nehéz gombnyomásra túllépni rajta...! Pont azért, mert emberből vagy, mint oly sokan írták... Én pl. EZT az embert nagyon szeretem Benned! :) Őszintén kívánom, hogy a lelkedben átalakuljon majd egyszer ez az egész történet... Ölellek! Kriszta
egyben válaszolok,ha nem bánjátok: szóval, ez arra pl.nagyon jó volt,hogy elkezdjek megint nagyon odafigyelni a részletekre, az apróbb dolgokra, amelyek felett képes vagyok elsuhanni,kell időnként, hoyg valaki szóljon,mondjuk,nem ebben a stílusban szerettem volna kapni, az már egyszer biztos.
A Fb-on is olvastam, de itt reagálok.
VálaszTörlésGondoltam én is mindenfélét erről, de Rita, ahogy a többiek is írták, szerintem is ez a vevőt minősíti, nem téged. Én nem is értem, hogy miért ilyen türelmetlenek az egymással az emberek - miközben elvárják, hogy mindenki megértő legyen az apró-cseprő hülyeségeikkel kapcsolatban.
Nem olvastam a levelet, azt is elhiszem, hogy csalódott a vevő, de szerintem mindezt igenis lehet kulturáltan elintézni úgy, hogy mindenki jól jöjjön ki belőle - lelkileg is.
Fel a fejjel, a sok pozitív visszajelzésre gondolj inkább!
Hát, ne vedd magadra. Saját magával lehet baja, ha nem képes normálisan kommunikalni. Arról pedig nem te tehetsz.
VálaszTörlésMagam is úgy vélem, hogy a stílus az előadót minősíti. Te viszont gyönyörű táskákat alkotsz, és ha 50-ből egy elégedetlen, hát istenem.
VálaszTörlésRitám! Inkább ide írok most én is, nem a fb-ra...
VálaszTörlésCsak annyit akartam mondani, hogy maximálisan megértem a lelkiállapotodat...
Nekem ilyen negatív esetben egy kicsit meghalna a lelkem egy darabja... :/ Talán pont az, amelyiket beletettem a táskába... Hiába a 99,9%-os pozitív visszajelzés, nehéz gombnyomásra túllépni rajta...! Pont azért, mert emberből vagy, mint oly sokan írták...
Én pl. EZT az embert nagyon szeretem Benned! :) Őszintén kívánom, hogy a lelkedben átalakuljon majd egyszer ez az egész történet... Ölellek! Kriszta
egyben válaszolok,ha nem bánjátok: szóval, ez arra pl.nagyon jó volt,hogy elkezdjek megint nagyon odafigyelni a részletekre, az apróbb dolgokra, amelyek felett képes vagyok elsuhanni,kell időnként, hoyg valaki szóljon,mondjuk,nem ebben a stílusban szerettem volna kapni, az már egyszer biztos.
VálaszTörlésDe hol lehet megnézni a táskáidat, amiből lehet rendelni? A meskán nem találom, vagy rosszul nézem?
VálaszTörlés